Ayb doktorum bebegimin ayağnın haftasından geri olduğunu söyledi sonra da hafta olarak yanlış anlams 38 sandm filan dedi ama ondan önceden baya biseler dedi korktum pazartesi ozelede gideceğim bir çıkarken de okadar korkacak bir durum değil dedi bende m hic bise anlamdm morelim bozuldu😞