Merhaba kızlar,normalde 9 Ağustos’ta tetanoz aşısı olacaktım.Maalesef eşim covid olduğu için ben de diğer hafta yaptırmaya karar verdim.Negatif olduğum halde öksürük devam ediyor.Haftaya yaptırmayı düşünüyorum, bebek için bir sıkıntısı olur mu sizce, bu durumda olan hamile arkadaşlar var mı ?