Mnvrrrrr Kızlar doktorum covidden dolayı oksapar kan sulandırıcı iğne yazmış vurucam ama tedirgin oluyorum nasıl vuruyorsunuz iğneyi bebeğe bi zarar eder mi yanlış vurursak?
Merveyaz Mnvrrrrr İstediğin kadar yanlış vur bebeğe yetişemez o :) ben karından vuruyorum. Göbek deliğinden 4 parmak sağa veya sola eti sıkıştırıp dik değilde 45 derecelik açı ile vuruyorum. Bazen kan gelebilir, morarma olabilir. Bunlar çok normal. Geçmiş olsun🌸
uraz_ve_annesi- Mnvrrrrr ben korkumdan kolumdan vurabiliyorum sadece eşim varsa ona vuruduyorum kendim biraz zorlanıyorum çünkü bence en rahatı kol
Merveyaz Mnvrrrrr vurabilirsiniz tabiki. Göbekte yağ oranı daha fazla olduğu için çok yakmıyor diye ben karnımdan vuruyorum kol ve bacağa çok cesaret edemiyorum☺️Eşinizde yardımcı olabilir koldan vurmak istiyorsanız
Minnosun Mnvrrrrr canım koldan da olur ben 9sy boyunca vurdum bir problem olmaz kanın pıhtılaşmasını engelliyor bilgin olsun ben covid olmadan bile Dr vermisti
InsaneGirl 16esranur bnmde eşim ilk zmnlar bı an once bitsin vurayım gecsın dıe dusunuyodu hızlı vuruyodu bende burda bırı yazmıs okudum denedık gercekten de işe yarıyo ve iğne deliği üstte kalıcak sekılde vurmaya ozen gosterın iğneyi hızlı ilacı yavas
Cgdm34 Mnvrrrrr hıc korkma bebege asla zararı olmaz cunlu deri altına gıdıyor kucuck bır ıgne yanlısta vursan korkma 😌zaten ıgne de denmez ona bıde sana doktorun nasıl vurulacagını gorsek olarak gostermedımı bana ılk gun gosterdı doktorum 😌
Minnacksevdack Mnvrrrrr ben de çok tedirgin olmuştum. Covid için verdi doktorumda bana. Göbeğim çok gergindi o yüzden bacağımdan vurdum. Bebeğe zararı olsa vermezler merak etme 🌸
Mnvrrrrr Minnacksevdack bacak daha çok acıtır dediler ondan vurmadım canım benim karnimdan gergin ama 4 parmak ilerisi biraz daha sıkılır gibi ordan vurdum
Minnacksevdack Gul0223 hayır , covidde kan pıhtılaşma ihtimali daha yüksek olduğundan veriyor doktorlar genelde. bende hamileliğin başından beri coraspin kullanıyordum, covid olunca dozunu artırıp vermişti 🌸