Herkese merhaba,
Bağırsak hastalığımdan dolayı gaz sancısı gibi sancım oldu kadın doğuma gittim bu sancılar erken doğumu tetikleyebilir diyip progestan verdi, yat kalkma dedi.
2 gün sonra farklı bir doktor görüşü almak için aynı hastanede farklı bir doktora gittim o da o ilacı çöpe at, hopla zıpla bol bol yüz yatma dedi! Gerçekten hangisini dinlicem iyice kafam kazan oldu🥲