Mucize_mm bebek büyüyor gelişiyor vucudunuz da buna alışmaya çalışıyor. Sadece piskolojinizi ve moralinizi iyi tutun. Hasta değilsiniz bunu aklınızdan çıkarmayın hasta piskololjisine girerseniz daha zor geçer bu aylar. Rahat olun temiz hava almak için doğaya çıkın sakin yerlere gidin mide bulantınızı unutmak için bir şeyler yapın. Piskolojiye de bağlı ruh halinizi iyi tutup pozitif olursanız daha iyi geçer İnşeAllah. Bende çok kötüydüm bir hafta boyunca hiç bir şey yiyemedim susuzluktan ağlıyordum resmen, ondan sonra çıkıp dolaştık temiz hava aldım hergün yürüdüm biraz, aklımı dağıtacak işler yaptım. Hiç bir şey yiyemesemde çok iyi geldi mide bulantım hafifledi biraz elhamdulillah. Doktor zaten ilaç yazıyor o ilaç da iyi gelir size Allah’ın izniyle. Diğer türlü moralinizi yüksek tutun kafanızı dağıtın aklınız hep midede ve bulantı da olmasın. Geçiyor o zamanlar elhamdulillah