Mamaaa Merhaba arkadaşlar bugün yeni bi şey öğrendim büyük ihtimal herkes tiksinir ama kuyruk sokumuna sülük atmak çok faydalıymış rahimdeki hastalığa yumurtalıklara iyi geliyormuş ben daha yolun başındayım ama bir kaç ay daha olmazsa mutlaka yapacağım inşallah
2pati1baby Mamaaa kız rahimle poponun ne alakası var yahu inanmayın şöyle şeylere ordaki damarlar hassas sülükten bahsediyorsun
Bisusbi Mamaaa selamlar. Düzenli harcemat ve sülüğe gidiyorum. Çok yararlı olduğunu düşünüyor ve migren, halsizlik, vücüt ağrılarım gibi şikayetlerime ciddi fayda görüyorum. Gebelik için ise pek işe yaramadı. Yaptırmanın bi zararı yok bence denemelisin ☺️
Mamaaa 2pati1baby Yani baş ağrısı için sırta hacamat yaptıran var ne alaka diyoruz da iyi geliyor işte herşey mantığımıza uyarak olmuyor ki 🫠
Mamaaa Bisusbi Ben de baş için yaptırdım faydasını gördüm şifa Allah ve nereden geleceği belli olmaz ☺️
Deemetibostnci Evet sülük ve hacamat iyi geliyor sadece kuyruk değil tam vajina üstüne kasığada koyuluyor pis kanı ilaç artıklarını emdiği için şifa niyet çok önemli inanarak yaptırmak çok önemli bend sülük hacamat yaptırıyorun çogu hastalığıma şifa buldum