EsenPelin Kırmızı et beni vardı gebelikten önce omzumda bugün farkettim siyahlaşmış yarısı Benin . Bu durum normal mı
Belissima EsenPelin ya bu et benleri bendede büyüdü ve arttı. Doğum sonrası aldırıcam hepsini. Bu gebelik hormonları melanin sentezini arytırıyormuş ondan dedi doktorum
YeniAnne55 Benimde daha onceden olan et beni goğsumde var kenarinda doktor bi sakincasi yok dogumunj yaparken onuda ameliyatla aldiririz dedi