Bende norveçteyim yalnızım eşim Türkiye’de ben buranın oturumuna sahibim eşim gelemiyor malesef pasaportumu yenilemek için polise verim hala vermediler geri bir kaç ay sürer diyorlar oyüzden Türkiye’ye gidemiyorum eşim hiç büyüyen karnımı görmedi birde 2 yaşında kızım var yanımda hem hamilelik hem çocuk bakımı çok zor Doğum burada olacak mecbur eşime davetiye gönderecem vize verirlerse yanımda olacak Doğum için,27 haftadayım oğlumuz olacak burada hamilelikte ve Doğumda herşey ücretsiz Doğumunu yaptıktan sonra eşinle birlikte iki gün tam teşekkürlü otele gönderiyorlar hemşire doktor bir ziline bakıyor herşeyi öğretiyorlar bebeğin banyosundan emzirme tekniğine kadar herşeyi gösteriyorlar,kızımda göğsüm hiç yara olmadı bu yüzden.kızımın doğumunda babası yanımızda yoktu bu sefer olsunnnnn