kalbimdekideniz Kızlar cuma sezaryenim var tam 38 haftalık olucaz. Ama karnımın üstü resmen indi aşağıda baya şuan. Acaba kanala mı girdi geçen hafta kontrolde normaldi herşey. Kanala giren bebek sezaryen olmaz diyorlar doğru mu bu ?
bosyapmaa kalbimdekideniz evet ben de öyle duymuştum ama tam olarak doğruluk payı nedir bilemiyorum geçmiş olsun sancınız var mı
Karelinannesi kalbimdekideniz arkadaşım sezeryan istiyordu doktoru 39. Haftaya kadar bekletelim dedi hani iyice gelişsin diye ama sancıyı yakından takip etmek kaydıyla. Sonra 38+2 çatı muayenesi olurken bebeğin ayaklarının değmeye başladığını söylemiş doktor öyle tarihi erkene aldılar. Yani ayakları değiyorsa kanala inmiştir bence.. ki zaten benimde 33. Haftanın başında kanala inmişti bebeğim o zamanlar sezeryan olamazsın gibi birşey demediler yani..
Elayvzz kalbimdekideniz bugün kontrolden geldim 36. Haftadayız bebek kanala inmiş 3250 gr iki hafta önden gidiyoruz 1 eylül de sezaryen için gün almıştık ama doktor doktor heran gelebilir yat dinlen yürüyüş yapma dedi bende normal doğum yapabilir miyim kanala indiği için dedim yok bebek zaten iri oldugu için direk sezaryene alırım dedi
bosyapmaa kalbimdekideniz birdaha ki kontrolün nezaman istersen bi görün sezaryen için risk oluşmasın sonrası zorlu bir süreç olur 🌸
bosyapmaa kalbimdekideniz maşallah canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah doğumdan sonra aklına takılan bir şey olursa bilgim dahilinde cevaplarım tabii burayı bırakıp kidse geçmezsen 🙈