Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 8 gün oldu ilk doğumum yalnız genital bölgede akıntı ve kötü koku var sağlık ocağında dr a danıştım akintimin normal olduğunu kokunun da havasızlıktan olabileceğini söyledi devam ederse dr a gitmen gerek dedi günlük üç dört kez yıkayıp peçete ile kurulayip kurutma makinesi tutup baticon kullanıyorum ne yapacağım 😔