Kubrayigitttt18 Dlkzz bende öyle bilyordum ama dediğim gibi etiketledimde tüm yprumları okursanız bi hanım ilşşkiden iki gün sonra betasının arttığını söylemişti ve hala söylüyor bu şekilde olduğunu oyüzden benimde ksfsm karışmıştı
Dlkzz Kubrayigitttt18 Kubrayigitttt18 canım o doktorun 3 günlük bebek dediği bence döllenme oldu 7 10 gun içerisinde erkenden doktora gittiyse beta hcg si çıktı diyelim cok yeni 3 günlük falan demiştir doktor. Yoksa gerçekten iliskiden 2 gun sonra mümkün degil beta değerinin yükselmesi tipa aykırı yani. Hic bir doktor öyle bir şey demez o arkadaş doktoru yanlış anlamıştır. Tipa bilime kafa atmış yani. Bir kere iliskiden 2 sonra olması mümkün değil. Kaset testte de çıkmaz önce kana geçecek ki sonra idrara geçecek. Ya da kafamı buldu o arkadaş dalga mi geçti insanlarla bilmiyorum ama dedikleriniz mümkün değil. Doktora anlatsak gülme krizine girer
ElifTol Kubrayigitttt18 🙄🙄🙄 ben şok 🤦🏻♀️🤣 Eşinle korunmasız münasebetin oldu sperm ilerledi ilerledi ilerledi. Durmadı çalıştı. Yaklaşık olarak 4 gün içinde senin yumurtana ulaşır. Ulaştı diyelim bunun döllenmesi var. Yumurtayı çatlaması var bu iş en az 7 günü bulur. 7 gün geçti diyelim. Senin beta değerin maksimum 30/40 civarıdir bu zaman diliminde. Ve buna doktorlar henüz gebelik bile diyemez 🤦🏻♀️ Bu neyin sorusu be bacım 🤣 ertesi gün hapı alsan en fazla yoldaki spermi kovmus olursun. Ölen veya ölecek olan bir bebek yok ortada 🤦🏻♀️🤣🤣
Kubrayigitttt18 ElifTol ozaman yorumları okuyun lilosum 2 gün sonra öğrendim niye diyorr beynim yandı 🤣
Obirgebe ElifTol aa niye öyle diyorsun yukarıda bi bayan ilişkiden 2 gün snra hamile oldugunu ögrenmiş takip ediyormuştu o ilişki oldugumdan emin😅
umran__ Kubrayigitttt18 o denk geldiğiniz 5. Gün embriyosunun transferden sonra ki 5. Günü falandır. Ki o bile çok zor en iyi ihtimalle odur diyorum mümkün değil 5. Günde bile daha vücuda yeni yeni hamilelik hormonu salgılanıyodur kanda çıkana kadarr🤗
Deletedmom52620 Kubrayigitttt18 3 günlük neyin yerleşmesi arkadaşım hadi ben cahilim burada bin tane insanın yorumuna bak hadi ben bilgisizim dinlememiş okumamış biriyim bu kadar insanda mı yanlış biliyor bu döllenmeyi spermi yumurtayı.
Kubrayigitttt18 Deletedmom52620 canım anlamadın üç günlük ilişkinşn yrrleşmesi demiyorum doktorub dediği bebeğin rahme yerleştiği dsha 3 gün falan demiştir buda ilişki olarak üç gün diyo sanmıştır doktor
Deletedmom52620 Kubrayigitttt18 sen dur bi karışma bana doktorun numarasını adını soyadını nerede olduğunu söylesin şuan bekliyorum yazmasını.
Sltnemir Kubrayigitttt18 madem 1 2 günde beta yükselir inanışına sahipsin yarın doktora gidip bir sor bakalım ne diyecek sonra gel bize de anlat burda hepimiz cahilmişiz ya hadi biz cahiliz onca doktor da diplomalarını pazardan aldılar zaten
ElifTol Kubrayigitttt18 yani bu arkadaş seçilmiş kişi olmalı ki bu mucize gerçekleşsin 🙄🤣 eğer normal bir bireysen mümkün değil bacı 🤣🤣
ElifTol Obirgebe bu bayan bilimi alt üst etti şu an da 🤦🏻♀️🤣🤣 yani tüp bebekle direk aşılama yapılsa bile en az 10 günde belli olurken normal yollarla nasıl yani bu bir mucizeeeeee 🤣🤣🤣
Hayalim2baby Lilosum Helal valla sana burda haftalarca adet tarihini vs bekleyenler enayi sanki. Tip dünyası bu kadar gelişti de biz mi bilmiyoruz. Hey Allah’ım 3 günlük bebeği öğrenmiş. Daha fazla sacmalayip insanın sinirini bozmayın.
Kubrayigitttt18 Dlkzz tmm canım bemde şimdi öyle düşünüyorm yani döllenmeden sonra yerleştikten sonra bebek ozaman hani daha yeni yerleşmiş 3 günlük falan demiştir beta daha 3 günlük yükselmeye başlamış demiştir dimi aynı şeyi söylüyoruz seninle doğru anlamışım
Bebegim0101 😂😂😂komedi senaryosu okur gibi yorum okuyorumm yaa gercekten bu insanlar cocukmu dusunuyor cocukmu isityor.
Elif0111 Kubrayigitttt18 ertesi gün hapı kullan hemen. Teste çıkmaz 24 saat içinde ertesi gün hapı kullanırsan hamile kalmazsın
Bebegim0101 2 gunluklen ogrendim diyen arkadasss adetten once ogrensen bile en az 2 haftalk olur.2 gunluk diye bi kavram yokkkk sen mi cahilsin dr.mu bilgisiz yada sen istedigin gibimi anladin bilmiyorum ama lutfen biraz arastirin cahil kalmayin yazik.
Bebegim0101 2 gunluklen ogrendim diyen arkadasss adetten once ogrensen bile en az 2 haftalk olur.2 gunluk diye bi kavram yokkkk sen mi cahilsin dr.mu bilgisiz yada sen istedigin gibimi anladin bilmiyorum ama lutfen biraz arastirin cahil kalmayin yazik.
Kubrayigitttt18 Bebegim0101 canım 2 günlük dediği şu ilişki olmuş iki sonra öğrenmiş kaset testle hemde ertesi günde kan vermiiş 21 çıkmış iki gün önceki ilişkinin bebeği olduğunu söylüyo ısrarla