Kizlar 24. Haftamdayim dün kontrolüm vardı doktorum 15 gün sonra gel bir gün hastanede yatacaksin ciğer gelistirici igne yapacağız dedi ikiz hamileyim 1 ay önce doğum yapacağım doktorum ikizlar 3 4 hafta önce gelir onun için dedi aranızda böyle bı durum yasayan varmı