Ceos0403 Kızlar sat 31 temmuz bat 27 ağustos dün gece ve bu sabah pembe lekeler geldi doktorum 2 gün içinde geçmezse kontrole gel dedi sizce yerleşme kanaması Mıdır🌸 test yapsam erken mi olur bu arada 1 sağlıklı 3 kimyasal gebeliğim var
bubuiledudu 5 gün var reglime bugun sabah bir test yapayim dedim hoc belirti de yok ama 2 testim vardi evde kayboldu ara ara yok bu bana isaret sanirim 🤦♀️
beyza_77 aybarsaybuke ben çatlatma iğnesi oldum 11. gün yani cuma günü yaptım kanda 1 çıktı tekrardan cuma yapacam inşallah 🥰 Perşembe yaparsanız hayırlı haberlerinizi paylaşın inşallah burdan ☺️
Ygtzynp Benim de 27agustos.3aydır deniyoruz ama olmadı 👎 dün adetime 7.gün kala erken gebelik testi yaptım silik bile çıkmadı.:(((