Sinem94 ben ilk öğrendiğimde 69 du doktor dedi ki çok düşük çıkmış düşük yaşayabilirsin kendini buna hazırla halbuki geç döllenme olmuş sonra değerlerim yükseldi doktorların laflarıyla kendinizi üzmeyin bence bekle zaten 5 den yükselmişse daha da yükselir haftaya tekrar kan ver ve daha da bekle folik asit kullanmayı bırakma inşallah bişey olmaz 🙏🏻💖