TeoMom 38 çok iyi. Gerçi dikkatli olmakta fayda var. Benim de öyleydi. Herkeste olacak diye bir şey yok elbette panikleme lütfen. Zaten detaylıda da bakıyorlar üstten de olsa. Umarım güzel güzel haberlerle gelirsin. Yine de ola ki bir şey olur üç hafta kadar oldu olalı, ultra deneyimliyim diyemem ama buradayım. Sormak, konuşmak istersen.