Hamile kalıcam diye odaklanmayın. Zevk almaya bakın. Şaka yapmıyorum. Keyfini çıkartın Her şeyin, olan da da hayır vardır olmayanda da. Olmazsa da canınız sağ olsun. Kocanızla mutlu olun en önemlisi bu, hayat arkadaşınız sonuçta. Benim kocam hamileliği öğrendiği ilk gün tartışma çıkarttı. 1 haftadır da annemlerdeyim. Alkole vurdu kendini, gece arkadaşlarıyla içip geç geliyordu. ailesine düşkün ve bana bağırıyordu. 1 haftadır huzurluyum. Psikoloğa gidiyorum. 2 kez aradı nasılsın diye o kadar. Bugün de mesaj atmış Perşembe randevu aldım doktordan diye. Yani demem o ki hayat arkadaşınız iyi olsun her şey hallolur. Gönlünüzü ferah tutun.