Kızlar bebeğim 4 günlük bugün doktora gittim doktor bebekte sarılık olabilir deidö test yaptık 12 çıktı cuma gününe kadar kilo alımına bakıcaz nasıl bi yol izlemek için sizde de böyle oldu mu olduysa nasıl geçti lütfen önerilerinize ihtiyacım var kendimi çok kötü hissediyorum bebeğime dua edin şimdiden teşekkür ederim