Birannecik1301 kız ben dün sordum daha😂 tövbe adamına göre mi bu ne. hatta dediğim gibi eylülde zam gelecek dediler, biz de eşimle dün akşam konuştuk fiyatı sabitleyelim diye. eylül başı gibi görünüyor doğumum. boşuna zamlı fiyatı ödemeyelim dedik. bilsem dün sabitlerdim ayıp amaa, zam eylülde gelecek deyip de bugün zam geldiyse