Deletedmom_110 Kızlar doğum yapalı bugün 41 gün oldu ama hâlâ şu akıntı olayı bitmedi afedersiniz balgam gibi sapsarı bişey sürekli geliyo yüzlerce ped bitirdim bıktım artık bu normal mi başına gelen oldu mu ya doktorum tatilde geldiğinde bir gitsem mi
Eslem_1 Deletedmom_110 bence gitmelisin hatta mesaj yoluyla ya da arayarak da sorabilirsin direkt..benim de 42 gün oldu çok şükür hamileyken olan AKINTILAR kesildi gitti kurtuldum o neydi öyle sürekli sürekli akıntı oluyordu..fitil verir muhtemelen
bosyapmaa Deletedmom_110 canım bende 40. gün bittikten sonra çok geçmeden o akıntı geçti herkeste bu süre farklı oluyor
Ranammmm Deletedmom_110 Ben de doğum dan sonra 40 gün boyunca gelmişti sarı akıntı sonra kendiliğinden geçti
Deletedmom_110 bosyapmaa evet öyle de düşündüm acele etmeyim belki biter dedim bilmiyorum biraz daha beklesem mi