Kızlar bebek artık 31. Hafta sonundaki kontrolümde baş aşağı pozisyon almıstı 2. Gebeliğim ama hiç böyle hisler yasamadım sanki biraz yürüsem ayakta dursam ani sancı hemen geciyor ama korkutuyor ve ve alt tarafta baskı hissediyorum sanki 37. Haftalara kadar beklemicek gbi geliyor korku bastı birden gelirse die 🤪 sizde de varmı böyşe belirtiler