Merhabalar, 28 haftalık hamileyim. 12. Haftaya kadar sadece folik asit kullandım. Sonrasında da doktorum folik asiti bıraktırıp dvit ve demir ilacı verdi. Hala da sadece onları kullanıyorum doktorum başka bi şey önermedi. Burda görüyorum çoğu kişi farklı takviyeler de kullanıyor. Benim gibi olanlar var mı? Sadece bu ikisini kullanmam normal mi?