Seyma0323 Merhaba kızlar benim doktor izinli, idrar ve kan vermiştim fakat PH 8 çıkti en yüksek 6 olmalı yaziyor ama genede yeşil.. internettede baktım ama tam anlayamadım yardimci olurmusunuz 🙏