Sebine27 Merhaba herkese. 35+3cu haftamizdayiz son 2 gundur haraketleri azaldi bebegimin sizce normalmi? Doktor suan tatilde baska doktorada gitmek istemiyorum acikcasi boyle sey yasiyan varmi?
Kleopatra- Sebine27 Bizde 32 haftalığız ama hareketlerimiz azaldı biraz. Yerimiz darlaşıyor nede olsa :) Stres yapmaya hiç gerek yok. İçinize vesvese oluyorsa bol bol dua edin birşey olmaz Allah’ın izniyle 🌸
Misra- 34+4 olduk bizde hareketlerimiz bir tık azaldı. Normal olduğunu düşünüyorum ama takip etmek gerek tabiki de 😇
Sebine27 Misra- saglikla kucagina al Insallah. Benim bebegimde haraketliydi Masallah 2 gundur asiri sicaklarda var ondan dolayimidir bilemedim
Sebine27 Kleopatra- evet aslinda instagramda biri yazmisdi bebegini kaybetmis o galiba piskolojik olarak korkutttu. Tesekkur ederim🥰