Son adet tarihim 11 temmuz
Ağustosun 8 inde ilk kan verdiğimde beta hcg 21.05 di
10 ağustosta 52.34 çıktı
12 ağustosta 93.01 çıktı
16 ağustos yani bugün 153.56 çıktı
Doktorum dış gebelik olma ihtimali yüksek dedi 2 gün sonra kürtaj dedi lütfen anlayanlar yardımcı olun bana var mı yok mu