newbabyno2 canım ben 40. Haftama girdim 8.5 kilo aldım. Hamileliğe özel değil ama benim kendi beslenme düzenim şu şekilde. Öncelikle canımın her istediğini yedim. Ama saate ve porsiyona dikkat ederek. Mesela canım dondurma yemek istiyosa gece değil öğlen yedim. Tatlı istiyosam akşam çayıyla değil öğlen acıkınca yedim. Cips istiyosam yoğurtla yedim. Hergün mutlaka en az 2 lt su içtim. Akşam yemeklerinde hiç ekmek yemedim. Gündüz tükettiğim ekmeği kendim yaptım hep. Çok yoğurt tükettim. Maden suyunu hiç eksik etmedim. Meyve suyu tüketmedim. Bol bol havuç salatalık yedim. Yemek yediğim halde gereksiz acıktığımda cacık mısır gevreği yada kraker yedim. Pilav tükettim ama daha çok bulgur ve makarna tükettim. Salatasız sofra kurmadım. Vitaminlerimi aksatmadım☺️ bu şekilde beslenerek 8.5 kilo aldım. Aslında 9.5 tu ama bu hafta 1 kilo vermişim☺️