Mrveglsn bence bunlar komplo teorileri, insanlari panik etmek icin. O yuzden kotu enerjiyi cekmeyin derim. Mesela arastirirsaniz sanirim kizamik ya da su cicegiydi Turkiye'de bitmisti artik gorulmuyordu ve asilama yapilmasina gerek duyulmayacakti ancak sinirdan denetimsiz gecen asisiz Suriyeli cocuklar nedeniyle tekrar asilama programi yapildi mecburen. Aslinda hastakik tamamen bitince asilamasina gerek duyulmuyor.
Ve yine Ingiltere'den devam edersek, detayli ultrason ve dogum haric butun kontrolleri ebe yapiyor. Her seferinde doktor gormuyorsunuz. Her ulkenin saglik sistemi farkli. Yabanci forumlari da takip ediyorum, Amerika'da cogu hastane 8. Haftadan once hasta kabuo etmiyor. Dis gebelikleri daha erken tespot etme sanslari varken 8. Haftada aliyorlar gebeleri