Ilknurrrr Selam kızlar adet günüm dündü test yaptım bende dayanamayıp gecikince 2 tane idrar testi yaptım silik de olsa belli olacak derece de cıktı ama kanda çıkmadı sizce neden oldu kızlar bunlar
deletedmom6295 Ilknurrrr hamile kalmadan önceki ay ben de yaşadım bunu. silik çizgiyi görünce kalbim yerinden çıkacaktı gidip test verdim 0.1 çıktındeğer. ertesi ay hamile kaldım
Mrlbrk Ilknurrrr silik dedigin pembemiydi gri gibimi canim. Eger gri gibiyse alttaki cizginin hayalet cizgisi olabiliyo bazen.
Ilknurrrr Mrlbrk canım ilk yaptığım biraz daha silikti pembeydi ama akşama bir daha yaptım o hemen cıktı ama oda pembeydi kanda çıkmadı tabi
Sevdeeeee Mesela adet gününe 1 gün falan kaldığı zaman test yapılınca böyle bir durum yaşanabiliyormuş. Ama senin ki farklı tabi.
Ilknurrrr Sevdeeeee canım vallahi kafam çok karışık ben ne yapayım bilmiyorum hiç bir belittim yok hastalığa dair de
Sevdeeeee Ilknurrrr Canım ben 2 gün önce adetime 1 gün kala test yaptım çok çok silik çıktı. Sonra ertesi gün tekrar test yaptım daha koyu bir çizgiydi fakat bunu sabah ilk idrar ile yaptım. Sonra ertesi gün hastaneye gidip kan verdim değerim 260 çıktı
Sevdeeeee Canım ben 2 gün önce adetime 1 gün kala test yaptım çok çok silik çıktı. Sonra ertesi gün tekrar test yaptım daha koyu bir çizgiydi fakat bunu sabah ilk idrar ile yaptım. Sonra ertesi gün hastaneye gidip kan verdim değerim 260 çıktı
Ilknurrrr Sevdeeeee ben testte silikte olsa canım heyecanlandım gittim hemen kan testi yaptırdım adet olmam gereken günde olsa cikarmiydi