koalamom_ 8 haftalık olmam gerekirken doktor 5+ 4 günlük bebeği göremememiz normal dedi kafam çok karıştı bebeği görürüm diye gitmiştim
minigiminannesi03 koalamom_ canim kuzenimde oyle demişler sonrada hep 2 hafta önde gidiyorsun demişler doktorlar
RehoGelin koalamom_ ultrasondaki ölçümler doğrudur son adete göre bakmayın bence içinizde şüphe varsa başka bir doktora daha gidebilirsiniz
Adakiz44 koalamom_ ben 6 haftalık diye gittiğim de 4+4 çıkmıştı geç döllenme olmuş gerçekten herkesin yumurtlama tarihi aynı değil çok normal yani geçenlerde de 7+2 diye gitmiştim 7+5 çıktı yani zamanla aradaki farkı kapatıyor merak etme canım
minigiminannesi03 koalamom_ gördüm ama kanama oluştu suan dusuk tehlikem var sadece yatıyorum 1yemek yapiorum yanımda kimse yok şimdilik annem gil izinde haber vermedik
koalamom_ minigiminannesi03 inşallah bir şey olmaz dinlen sürekli Allahım bebeklerimizi bize nasip etsin inşallah
Flyderndkk koalamom_ adetlerin Düzensiz mi normalde? Benim de ilk muayenede 6 günlük fark vardı şimdi 2 güne düştü. Düzenli adet gören biriyim. Pcoslarda geç döllenme daha sık görülüyor