Merveebuluttt İlk gebeliğim olduğu içinmi bilmiyorum sancım varmı yokmu anlamadım ağırlarım var ayaklanınca Ama yatıncada belime vuruyo 22 haftalığım daha nat ye sokup mu anlıyorlar kızlar 🙏
Aminenin_annesi Merveebuluttt bel ağrısı normal ama bilemedim canım istersen bir acile git normalde bu haftada nst ye koymuyorlar ama acil durumlarda koyarlar. ben 36+6 yim henüz sürekli bele vuran bir sancim olmadı