Dubletombikdoner şahsi fikrim erkeklere iki isim daha çok yakışıyor ve günümüzde iki isim konulacaksa biri modern biri klasik olunca seçme şansları oluyor ben ilk ismimi daha cok seviyorum onu kullanıyorum eşim ikinci ismini daha cok seviyo iş hayatında onu kullanıyor akrabaları ilk ismini söylüyo