sumeyraks Yarın devlet hastanesinde kontrole gidecem 37+6 haftalik bebişim çatı muayenesi yapılıyor mu söyleyince fln .
KBTd sumeyraks ben 37’de nstye bağlandım sancım çıkmayınca doktor çatına da 38’de bakalım dedi. Yani bugün :) çatı muayenesini 38’de oldum. Sancı çıkarsa mecburi olarak bakılıyor diye biliyorum açılma var mı diye
Btl-19 Bende Perşembe günü 37+6 olucam randevum var o gün bende merak ediyorum beklemede kalıyım burada
Gattem Özel sağlık sigprtam var 15 tl muane ücreti verdim farklı bi ücret ödemiyorum ben nst vs de ücretsiz