Selam hanımlar 25 haftalık gebeyim bi kaç gündür lavabodan sonra kendimi temizlediğimde bi acı hissediyordum ama çok önemsemedim bugün kendimi kontrol ettim vajina iç dudak girişinde bi şişlik gibi bi şey var , hijyene dikkat ediyorum çamaşır değişimi yıkama olsun ama neden oldu acaba gebelikte olması normal mi aynı durumu yaşayan var mı bi kaç hafta önce ağdaya gitmiştim ama onunla ilgili olacağını düşünmüyorum oraya ağda sürülmedi ama bilemiyorum