Neslihan5241 zehraay123 benim kız kardeşim yaptı çok iyi ve güler yüzlü bir doktor tavsiye ederim .bakalım bende devlette doguramazsam çiğdem hanıma gidicem.
zehraay123 Neslihan5241 doğumda ilgisi vs nasıl bilgilendirir misiniz ben seher hanıma gidiyordum oda izne ayrılmak zorunda kalmış çiğdem hanımdan devam edicem
Neslihan5241 zehraay123 ilgisi alakası çok iyi bir doktor her sorunuza cevap veriyor güler yuzlu bir doktor durumum iyi olsaydı hep çiğdem hanıma gitmek isterdim ama işte şartlar ağır olunca 4 çocuğumu doguracagim Kasım’da
zehraay123 Neslihan5241 sağlıkla alın kucağınıza bende 31 haftalığım bu haftadan sonra doktor değiştirmek biraz tedirgin etti beni. Doğumda eşleri alıyormu çiğdem hanım
Neslihan5241 zehraay123 isteğine bağlı canım kız kardeşim istemişti ama kocası bayılırım dediği için girmedi sorun doktora onsize yardımcı olur normal doğum ise alır dezeryan yaptı kardeşim erken doğduğu bebeği ufakti 1970 gram doğdu işte suyu azalınca şekeri tansiyonu vardı ondan dolayı erken doğdu cadimiz
Neslihan5241 zehraay123 amin daha benim çok var keşke zaman çabuk gecse 88 günüm var 27+3 gunlugum daha zaman geçmiyor bendede bebek ters olduğu için ağrım oluyor
Neslihan5241 zehraay123 1 hafta kadar kaldı 37 haftalikti daha 2 haftası vardı doğuma suyu azalmis o yüzden erken doğum yaptı sezeryan oldu.
sedamhc Ceyhun beye gidiyorum ben de, muaynesi gayet güzel ama dogum konusunda bir bilgim yok genel olarak güzel yorumlar duyuyorum kendisi için aksama sabah tecrübe edecegim ben de zaten 😌