Bayancorek T-N66 101den değilde trendyoldan almıştım önceden. Çevremdekiler memnundu, bende o yüzden tercih ettim. Sorun yaşayacağımı sanmıyorum.
AysegulArici T-N66 onu bilmiyorum ama para vermişken lansiona ver mükemmel diye bı öneri de bulundu arkadaşım bende lansion otomatik olanını aldım ama kivide kötü bı marka değil sanırım canım mutfak aletlerinden bı kaçı kiwi marka ve memnunum