EsraBaykara benguuusk kendinizi en iyi kendiniz tanırsınız. Hangisinde iyi hissedecekseniz öyle yapın doğumunuzu. Nasıl doğarsa doğsun hepsinin artısı eksisi var zaten. Sağlıkla alın kucağınıza 🌸
Akira benguuusk ters bir durum olmazsa normal diyorum. Sonrasında 1 hafta acı çekmektense 12 saat sancı çekmek daha mantıklı geliyor bana. Sonuçta doğal olanı da bu. Kediler köpekler doğuruyor biz de doğururuz bir şekilde.