QUEEN088 Sehrbnon122 Servikal yetmezlik sorunum var.Yani kısalma + şimdide pıhtılaşma çıkmış.Bide tansiyon 80-40😥
Sehrbnon122 Pembebulutt ayy sondaki lila hırka tam benlik benimde aynısından var kızıma da yaptırırım cok tesekkür ederim canım
Sehrbnon122 Bora5832 hahaha yaa Kasım aralık ayı gibi bizde de soguk baslar yaa zaten 4 5 aylık olunca falan giydirmeye baslarım yaa diyorum bende