Şimdilik Ağustos 26sı gibi planlı sezeryan doğumum olucak su azlığından dolayı 26 sında alabiliriz dedi doktor ama eğer inşallah herşey yolunda giderse eylül başında da olabilir 🙏 ben çantamı hazırladım ve genelde içine giymesi için kısa kol zıbın ve üstüne giymesi için uzun kol şeyler tercih ettim doğru mu yaptım acaba yoksa uzun kol mu koymalıyım içinede bebek üşür mü