Kızlar 32+1 im,bugün doktora gittik plesentada hafif yaşlanma yani kireçleme başlamış dedi doktor,çok üzerinde durmadı ama internette pek iyi şeyler yazmıyordu 😔bir de bugün doktor ileri hafta ayrıntılı ultrason da yaptırdı ilkinde kendi cihazından baktı 2 kilo çıktı 2.de ayrıntılıya gönderdi orda 1706 gram çıktı,kilolar da plesenta da kafamı karıştırdı,plesenta yaşlanırsa bebek beslenemez mi ya da böyle bir şey yaşayan var mı?