dunyamm11 Merhaba arkadaslar 🌸 Ana kucağı kullanışlı oluyor mu, aldınız mi? Aldıysanız hangi marka/model aldınız? Ne kadarlık bir bütçe ayirdiniz? Çok kararsız kaldım. Alsam mı almasam mi, hangisini alsam 300 liradan başlıyor 4 bin liraya kadar var
Bayancorek dunyamm11 Babyjörn muadili olan Mamma adlı markayı tercih ettim. Elektrikli tercih etmedim, motor gelişimi vs. açısından önerilmiyor onlar. Memnuniyeti yüksek bir ürün.
dunyamm11 Bayancorek Kullanışlı oluyor mu? Titresimliler var bir de isteğe bağlı titreşimini aktif edebiliyorsun onlara da baktım memnuniyet yorumları yüksekti
Bayancorek dunyamm11 Onları da tercih eden kesim var baya evet ama ben titreşimle sallamayı eş değer gördüğüm ve sallamaya karşı olduğum için direk ev tipi manuel tercih ettim. Mammadan veya diğer muadil olan markalardan çevremdekiler memnundu. Sayesinde kolayca ev işlerini hallediyorlar,duşlarını rahatça alıyorlardı karşılarına koyup. 🙈 İnşallah benim oğluşumda sever. 💙
Yykrc https://www.hepsiburada.com/esy-line-premium-sallanir-lx-ana-kucai-ve-ana-dizi-p-HBCV00002LN63X?magaza=E.S.Y+T%c4%b0CARET&url_src=and-product-detail Bunu cok begendim ben hemde uygun bak istersen
123xyz Tiny love markasının bu modelini aldım henüz doğum yapmadım ama fiyatlar sürekli arttığı için almak istedim.Kullananların yorumlarını olumlu buldum tentesiz modeli de var.Onu satın alan daha çok tenteli şuan indirimde. https://ty.gl/9tsjnvs4aw
dunyamm11 123xyz Güzelmiş bu da 🌸 Her şey her gün zamlaniyor 🤦♀️ bende öncesinde alayım diye düşünüyorum. O kadar çok alternatif var ki insan kararsız kalıyor
Stoppedstar Arkadaşım kendisinin de kullanıp memnun kaldığı bondigo markalı olanı hediye aldı bana. Bi diğer arkadaşım, durumu iyidi babybjörn markalı olanı kullanmam için verecek. Muadilleri de iyi diyorlar epey.
Satiyeak Ana kucagi elekktrikli ve manuel olarak ikiye ayrilir. Bebek zaman gecirsin diye kullanilir. Cokta sey yapmamak lazim😂