melina2020 Ben hiç hissetmiyorum bebeğin hareketlerini 😒siz hissediyor musunuz?Daha küçükken biraz hissettim şimdi hiç…Perşembe kontrolüm var ama biraz tedirgin oluyorum ister istemez
kuzucumoglum melina2020 canım bende 18+3 haftaligim bir kaç gün öncesine kadar pıt pıt hissediyordum su siralar sanki eskisi gibi değil bebisten dolayıdır her zaman hareketli olmayabilirlermis
melina2020 kuzucumoglum Doğru tabi ben 13 haftalıkken pıt pıt senin gibi hissettim şimdi hiç hissetmiyorum bazen agrı yapıyor kaburgaların orda Allah’ın izniyle sağlıkla sıhhatle doğsalar 😒🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻