Minikbebegim1999 Kizlar yarın doktora gidiyorum inşallah cinsiyetini söyleyecek normalde sizce 14+2 de ogrenebilirmiym gosterirmi
Mommm03 Minikbebegim1999 bizim doktorumuz 12 haftada omurgası kıza benziyor demişti ve dediği çıktı kızım oldu bakalım smdi ne dicek ❤️
hayallliiim Minikbebegim1999 canım pozisyonu uygunsa bebiş gösterirse öğrenirsin 12 de bile net gösteren var
serdemgunes Bebeğin pozisyonu uygunsa muhtemelen öğrenirsiniz çikolata ve vişne suyu tavsiye ederim bu sefer bende oyle yapacam 12 de göstermedi bizim bebiş
Minikbebegim1999 serdemgunes bizm doktor 20 hafta olmadan soylemiyor şimdi ozel ebe takip edicek beni doktor harici o soyliyecek inşallah 🥰 cok heycan verici
serdemgunes Minikbebegim1999 evet bende haftaya gideceğim bir aydır merakımdan Çatlıcam rüyamda hep görüyorum doktor bir daha geldiğinde soylicem diyor aklımda kaldı 😂😂
Minikbebegim1999 serdemgunes bende rüyamda hep erkek bebek görüyorum içime erkek doğuyor ama gonlumden kiz geciyor hayirlisii
serdemgunes Minikbebegim1999 bana burda tahmin yapanların hepsi erkek dedi kendimi erkeğe alıştırdım ama biliyorum ki içimde hep cicili bicili kız annesi var hayırlısıyla kucağımıza alalım 💕