Ruvvruvveeydaaa Herkese selammm, Kızlar 18 haftadayım, kasıklarımda ağrılar oluyor, doktora gittim bebek iyi dedi, tahlil yapıldı demir eksikligi dışında bı sorun yok. Bu ağrılar neden oluyor acaba, özellikle ayağa kalkınca çok artıyor..
YeniGebe96 Merhaba 20. haftamdayım 18. haftadan beri bu ağrılar devam etmekte doktora gittim bütün tetkikler yapıldı dediğiniz gibi bebek iyi Vajinal kültür idrar kültürü yapıldı hiçbir problem çıkmadı bu ağrıların rahimin büyümesine bebeğin büyümesine bağlıdı doktor ve bütün doktorlar aynı şeyi söylüyor. Ve bunu yaşamış çok insan var. Endişelenecek bir şey olmadığını söylüyorlar