Nurr321 gebelik şekerine baktın mı? Benimde 30 haftalıkken oldu şekerim yükselmişti ekmek, meyve, şekeri yemeyi kestiğinin üçüncü günü şekerim düzeldi( evde açlık tokluk ölçüyorum). Suyumda sınırda beklemede, dikkat edersen korkacak bir şey olmayacak inşaalah