nur_ilk Merhaba arkadaşlar 23 haftalık hamileyim ama son 1 haftadır aşırı ellerimde uyuşma var yemek yaparken otururken yada uyurken devamlı uyuşuyor acaba neden olabilir yaşayan oldu mu ?
Morkelebek26 nur_ilk doktorunuz magnezyum felan gibi vitaminlere başlatmadı mı? Normalde 16. Haftadan sonra felan başlatıyorlar canım. Benm hiç bir sorunum yok ama doktorum artık ağrılar vs. Başlıcak diye 16. Haftamda magnezyum, d3 verdi onlara hemen başla dedi
Morkelebek26 nur_ilk ve hatta kanım çok iyi olduğu halde hiç bir problem olmadığı halde ileriki haftanda sıkıntı olucak diye onada 2 hafta sonra felan başla dedi 😊 yani genelde vitamine başlatıyorlar seninde rahatsızlığın varmış bence söyle mutlaka
Esra33-34 nur_ilk canım o haftalarda bendede vardı yogurt süt peynır bunları hergun sık tüket. Soda iç. Ayrıyetten doktorunun verdiği vitamin ilacı düzenlı al bebegın senden alıyor suan kalsıyumu. Değerlerde azalma olunca el kol bacak uyusması oluyo sonra dişlere geçiyo ne yazıkkı.
nur_ilk Magnezyum eksikliği ciddi sorunlar yaratabiliyormus benim kontrolume daha 2 haftadan fazla var acaba beklemeden gitsem mi