by95 Kızlar selam :( 19 haftalık hamileyim az önce otururken hafifçe öne doğru eğildim. Eğilmemle doğrulmam bir oldu. Sanki orada birşey sıkıştı ağrı oldu. Böyle ağrılar acı sizlerde de oluyor mu? Doktor kontrolüme daha 2 hafta var :(
YeniGebe96 by95 Tabii ki oluyor hatta benim sürekli var diyebilirim. Doktora gittim kontrollerim yapıldı hiçbir problem yok.
by95 Sare_benan çok teşekkür ederim arada sancı hep olurdu. Bugün sanki Birşey sıkışmış gibi olunca nefesimi kesince çok korktum. Teşekkür ederim içim rahatladı ❤️
YeniGebe96 by95 bende Aynı korkularla ve şikayetlerle doktoruma gittim çok şükür bir şey çıkmadı eminim inşallah sizde de bir problem yoktur.