Merhaba, bende yaşadım 11+1’de. Doktorum Progestan iğne yaptı ve fitil kullandım. 2-3 gün kahverengi leke tarzında devam etti ve son buldu. Çok şükür şu an hiç bir problem yok.
Progestan çok etkili bir ilaç, panik yapma. Kendini yorma bol bol dinlen ☺️