Haticealcicek Melike yaaa üzüldüm benim de çok ödemim var 23 ağustos İçin sezeryana gün aldım. Acaba normal doğumda daha mı çabuk geçiyor
ikizannesiolmak Haticealcicek ben spinal olmuştum 2 hafta içerisinde geçti doktorum da aynı şeyi söylemişti