Misraninannesi Kızlar bir haftalık bebeğim emmesinde falan sıkıntı yok,göğüsümde hafif acı ağrı var ve ateşim var bu sıcakta üstümü örtüyorum internetten araştırdım galiba süt ateşiymiş var mı başına gelen ne yapmalıyım😢
moonstone Misraninannesi sütünü sağman gerekiyor canım bol bol emzir emzirdikten sonra soğuk kompres yap bi de antibiyotik yazdır anca öyle geçiyor
Deletedmom_110 Misraninannesi aynısını yaşadım önce soğuk duş al ben ölüyordum eşim zorla duşa soktu sonra göğsüme soğuk kompres yaptık ateşim düştü sonra bebeğimi bol bol emzirdim memedeki süt boşaldı o şekilde yap sende canım geçmiş olsun
fatimahuseynova Misraninannesi bendede iki kez oldu. gosune dokundugunda anliyosun aslinda ben azeriyim damar tikanikligi diyorlar bizde. sicak dus almak gosune masaj yaparak.. sora sutu sagmak. bide ben mendil utuleyip koydum 10 kez falan masajla birlikde sorada emzirince geciyo. dikkat etmezsen kotu oluyo antibyotik falana kada gidiyo
Hatiyce Misraninannesi boncuklara baskı uygulayarak sağman laZım göğsünü duşta sıcak suylada yapabilirsin elle masaj yaparak bi an önce yapki ilerlemesin emzirirken de hep en son emzirdiğin göğsünden basla emzirmeye hem yağlı kısmınıda emmiş olur hemde göğsün tamamen boşalır tıkanıklık vs olmaz geçmiş olsun