Merviiss 2700 kızlar 2 hafta geriden geliyor bebegin gidişata göre bakicaz dedi dr zayıf bi bebek olacak sadece dedi nstdeyim şuan acaba doğum başlatır mi böyle birsey ile karşılaşan var mı
Ormanmeyvelii Merviiss Aşko sebebi neymiş kilo alımının durmasının önemli olan o mesela tansiyon mu şeker mi ya da bebeğe giden damarlarda mı sıkıntı var
uraz_ve_annesi- Merviiss benimde 37+5te 2700dü 38+5te 3100 olmuş ben bol, bol, yoğurt yedim hiç kafana takma benim doktorum 2500 olduktan sonra sıkıntı yok gelişim geriliğine girmez sadece minyon bir bebek olur dedi.
Merviiss uraz_ve_annesi- ama 35 hafta ile uyumlu benim bebeğim;((( göbek cevresi bir şeyi daha 35 hafta ile uyumlu
uraz_ve_annesi- Merviiss benimkide 34 haftayla uyumluydu hala haftasını yakalayamadı yarın doğacak nasip olursa işte diyorum ya 2500 kiloyu geçince gerilik diye değil minyonluk diye söylüyorlar