nilayakinci Kızlar merhaba 8+5 günlüğüm ama iç çamaşırımda açık kahverengi lekeler var az şekilde ama herhangi bir ağrım krampım da yok şuan memlekette olduğum için bir şey de yapamıyorum çok stres yaptım normal mi bunlar
Eaydin nilayakinci bence bı doktora danis doktorum bana progestan ilaç başladı ve sürekli yatmam gerektiğini soledi gozukmende fayda var
Mor_papatya_ nilayakinci Doktora danışın yinede belli olmaz kahverengi akıntı her türlü tehlikeli.kendi doktorun olmasına gerek yok ki kadın doguma durumunu anlat. Hem bebeğin sağlığını hem de içini rahatlatmak için bı gözükün.
tazebiranne_hg04 nilayakinci yinede doktorunuzu arayın ya da hastaneye gidin hamilelikle kanamalar genel olarak normal sayılmıyor
arirangg nilayakinci Geçende instagramda bunu profesöre sprdular şöyle cevap verdi: ya tutunmaya ya da düşmeye çalışıyor. Bence mutlaka bir doktora görün. Keseyi kontrol ettir